Capital R

dibikin oleh jejari Alamanda Yara

YEAHH!!.Akhirnya dapat jugak seorang lelaki yang tahuu perasan aku.Alangkah gembira nyaa akuu.Sampai aku sendiri tertanya-tanya,sejak aku kaple ngan mamat niyh semua urusan aku terurus dan tersusun jer.Ya Allah tak sngka pulakk aku!.Woitt mamat.. Aku sayang kau sesangat gilerr sampai naik sudah gilerr aku niyh haa :P

Sayangg!!Aku paling pantang kalau ada yang tak puas hati dengan aku., so my chilled girls , don’t ever touch or disturb my bitter half.you understand!!??.Don’t ever give me change to call you that a girls as THE BITCHA WOMEN!!.Donna ever.Faham ?!!

My babe boys in capital R ! . iLOVEyou so SO much babe ! . miss you tahap voltan tinggi !.I hope you tak akan menyakitkan hati ku seperti jantanjantan lain tau !. kalau babe ada salah, bie tulun jelaskan yaa okee ? Chilled babe cute :D , btw. aku Sayang kau lha gilerr!! Kau sayang aku takk hah ?.

p/s  ILOVEPLUSMISSYOUSOSOSOANDMUCHBABE !!! UNTIL I DIE,I STILL LIKE YOU.
NO MORE PLAYPLAY :p..

0 orang tak puas hati ♥:

Post a Comment

 

Yara Alamanda Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting